• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 3 تیر 1400
کد مطلب : 134042
+
-

کیوسک/ روزنامه نیویورک‌تایمز [آمریکا]/ افول راست‌گرایان افراطی اروپا


نیویورک‌تایمز نوشته که بحران کرونا به بلای جان رهبران پوپولیست کشورهای اسلونی، مجارستان و لهستان در شرق اروپا تبدیل شده و آنها دیگر محبوبیت گذشته را ندارند. موج پیروزی احزاب راست افراطی در شرق اروپا در سال‌2016 و بعد از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به راه افتاد. اکنون احتمال شکست این احزاب در انتخابات آینده، بیشتر از هر زمان دیگری است.

روزنامه وال‌استریت ژورنال [آمریکا]
اتحادیه اروپا علیه گوگل


اتحادیه اروپا تحقیقات در زمینه فناوری‌ تبلیغات گوگل را آغاز کرده است. این تحقیقات بررسی می‌کند که آیا گوگل دسترسی رقبای خود به داده‌های در اختیارش را محدود کرده یا خیر. این تحقیقات از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که تبلیغات گوگل، مهم‌ترین راه درآمد آن است. این شرکت سال گذشته 147میلیارد دلار از این مسیر درآمد داشته است.

روزنامه جروزالم پست [اسرائیل]
هشدار اسرائیل علیه برجام


ژنرال آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در دیدار با فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به «سنتکام» در مورد بازگشت این کشور به برجام و احیای توافق هسته‌ای با ایران هشدار داد. کوخاوی گفت که احیای برجام به ایران اجازه می‌دهد تا در چند سال آینده به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه تعداد و کیفیت سانتریفیوژها و همچنین میزان و سطح غنی‌سازی اورانیوم دست پیدا کند.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید